lime cheesecake, sander & mumien

Ja, titeln på detta inlägg summerar helt klart min dag. Gick upp kl halv elva vilket en student eller en normal människa med ett heltids jobb skulle kalla för sovmorgon, men ack inte jag. Vaknade också med en fruktansvärd värk i magen som sedan skulle försvinna efter en ipren. Tog sedan X antal timmar på mig att bli i ordninggjord och äta frukost. Hade bestämt att fika i A-sås med K-M men det blev till att rusa ner dit och passa Sander i över en timme innan vi kom iväg för att K-M skulle kunna ringa några viktiga samtal. Vi fikade på Coffehouse, underbart litet fik. Jag älskar deras lime cheesecake. Helt klart en favorit.
Hörde av pappa när jag kom hem att de har öppnat en ny bilskola i A-sås med något öppningserbjudande. Extrapris på lektioner och halkan gratis, helt perfekt.
Nu blir det mumien, popcorn & choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0